Tuesday, January 25, 2011

C E L A K A (!)

FUKIMAK  punye jantan , kau dah add aku dlm facebook , pastuh bile chat mcm B A B I  jeh ayad kau .
makbapak kau tak ajar kau keh ? kesian arh kau tadee sape nk ajar kau . Tapi aku pelik tahu tak, sbb e-mail kau sme gan name bf aku , gilalah . naseb baek aku belom mintak clash gan deah , kalau tak takde sape lah nak buad aku gembira lagy , dea lah penjantong hatiku (buad selamenye) . nase baek akudah remove kau dari friend list aku tahu ? kalau tak tak tahulah ape yg kau nk buat . tapi memng cibai ar kau , sbb kau lah aku nk cri gadoh gan bf aku . spe tak syg bf kan ? kalau koerang ade bf/gf memng lah syg giler kan , mcm lah aku jugak . aku harap lepas nie tadee wujud lagy perngai macm kau tuh . naseb baek lah aku nie ade sifat kesian skit , kalau tak dah lme aku tlis name kau tahu ! sedarlah sikit diri kau tuh oii .
sory , lah bie . maramara tak tentu pasal , jnji tak buad lagy oke . loveyou dear .