Friday, March 18, 2011

HUH ,penad nyer .

heyy !
perh penad gile aku edit blog nie , inilah hasilnye , tak lawaa ? g mampos lha kauu ! aku buad simplesimple jeh . penadd siott ! mata akuu nie dah penat , mau tidoe pun ade . mak aku asyik membebel jer , why ?
sebb aku asek mengadap bendalah nie arr , HAHA .
 
     sampai kerigg ank tekak mak aku teriaak name akuu , hehe . siann mak . what is diffrence in my blog ? koe dahh tengok pasti koe dah tahuu kaan . aku tak perlu nak bebuihh kat koe laagi .

     akuu tak tahuu lha nak cite ape , tapi aku janji dlm bape jaam nie , aku akaan cari idea untok cite pasal sesoragg nieh , wait tau . kalau tak naak mampos kau lah  !  ADE AKU KISAH .

     akuu rase bangge dgn blog aku yg sekaraang nie sbb semuaa nye hasil kerjaa aku sendiri , theegs kepada kawan aaku yg beri tunjuk ajaar kepadaa aku . okay lah mataa aku dah xnmpak naik taip daah nie .

    is meann ? aku mahuu tido lah ngok ! kann dah kene , hehe siaan . relax relax jgn mara , bersabar lah . sabar kan separuh dari iman , koe tak nak pahala ke ? ish , ish . rugi nye . oke lah katil akuu dah menunggu nie .byebye