Monday, October 17, 2011

Mom , Forgive me :'(


Assalamualaikum . Mak sorry pasal pg tadi , cos menegking tak tentu pasal . Sorry , mase tuh dh nak terlambat g sekolah . Pastuh mak mebebel , memang panas jeh dengar , pastuh marah tak tentu pasal . Memang pg tadi , aku takde mood gylaa duh :/ . Aku nak minta maaf kt mak aku tapi maluu . Aku balek jeh dri sekolah , katil aku , mak aku yg kemas . Ya Allah mulianya hati seorang ibu walaupun hati dia sakit pabila anakmu telah meningking pagi tadi . Aku berdosa sngt kepadamu Rohani . Mak pun takkan tak tahu , cmne perangai anaknyea tp pg tadi memang aku saket hati ar kalau boleh semua aku nak marah . Sampai ayah aku pun marah , tapi cume tak lepaskan kemarahan dea jeh lah . Aku tahu mase dea marah sbb pg tadi dea men campak jeh duit belanja . tapi takdelah campak dri jauh , mse tuh aku tgh pki kasut kod dea nk bg duit , mse tuh ayah aku tgh berdiri dea cmpkjeh duet , dlm hati panas jeh . aku memang takut kalau dgn ayah aku , kalau mak tak sngt hihi . Hurm , entahlah whateverape nak jadi . Balek dari sekolah jeh Dah okay dahh . E V E R Y T H I N G I S O K A Y . Iloveyoumom , muaah :* . bye facebookers