Friday, June 1, 2012

Buat Harta Seyhh ~

Hi Assalamualaikum. Harinih aku nak cerita perangai cousin aku , nyirap tak nyirap ahh perangai dia haish sabar jeleaa. Dia Tidur rumah aku Dari Hari Selasa hinga Hari Jumaat. Hari ini lah. Dia Tinggal dekat Labis dia pergy rumah aku saing makcik aku dari JB. Makcik aku dia dari rumah Maklong aku kat Labis tuh dia. Maklong aku tak pergi tapi anak dia pergi ikut Makcik aku dari JB tuh nk dtang rumah. Kay pastuh dia kerja asek nak meminjam baju aku jerk. Perh sabar jelah kan kan. Anak Maklong aku tuh perempuan and anak bongsuu. Dia dah tahu duk rumah aku lamaa , pastuh baju tak bawa banyak. Haih , geram geram haha. Dah amek baju pastuh, hbes almari aku bersepah tak reti nak amek betul betul. haishh -,-

Malam karang Nak pergy UO. 1 June - 10 June harga murah. And pergi Labis dan tidur sana dua hari kut. Ada Rumah Kahwin siott. Haha dah lame tak pakai baju kurung haha. kalau pakai baju kurung aku nampak ayu kan kan? k aku dah tahu dah :P *Perasan bhai :D Okeeng lah aku nak siap siap kemas baju nih. Mak aku nih bising jee peneng kepala aku Grrr -,- Mak memang lah sapa tak kenal bebel dia tuh hihi. Nih baru jeh kena bebel sebab tak kemas baju lagi. Ye lah mak nak kemas lah nih , cakap macam sekarang jehh pergy haishh. K gaiss byebye :)