Thursday, August 9, 2012

Bantulah Aku.


Inilah muka ceria aku. Haha memnag lebar senyuman anak manis ini :'P inilah pemangsa yang akan mengambil PMR 2012. Semoga dia menjawab dgn tenang dan Goodluck for her :*

Assalamualaikum semua.
Okaay hari ini dan pagi ini , memang tebiat aku pagi-pagi jeh dah ingat dekat blog kesayangan ni. Mabuk aku hari ni agaknya , ntah mimpi apa malam tadi aku pun tak tahu huahua. Okay hari ini aku akan menjawab soalan sains , Insyaalah dan berharap aku dapat jawab amin. Sebab sains aku tak boleh nak skor sebab tuh lah aku takut. Memang ringan sangat beg ni hari ni kan kan? Sebuah buku je aku bawak hihi sains je hihik :'3 Yang perlu dimulakan ialah selawat dulu , insyaallah boleh jawab amin. Aku takut apa yg dh pelajari lupaa hmm. Okaylaaah geng - geng pembaca blog saya ini :P Saya nak kena gerak dulu ni pergi sekolah kang tertinggal pulak nak jawab paper sains , Bye Assalamualaikum.