Saturday, August 11, 2012

Dear EX ♡



Hai Assalamualaikum gaisssssssssh.
Wahhh , excited nie aku nak cerita hihi. Semalam kan kan Ex aku call aku haha. Terover pulak aku ni :'P Kay lah aku memang rindu dia sangat-sangat dan sangat laah. Oke malam tadi seriously aku tak boleh tidur. Then memang susah lah aku nak tidur malam tadi sebab petang semalam memang lama gilaa aku tidur kut. Dari pukul 1 ptg kut , pastu terjaga kejap then menyambung lagi sampai 4 lebih dah nak masuk asar time tuh. Memang lah tak boleh nak lelap kan mata malam tuh right? Tidur lama gilaa petang tuh.

    Lepastuh , aku dah dapat terlena kejap dan , daaaan dibuai mimpi. Mimpi siapa ? mimpi ex aku lah hehew. Aku tak tahu kenapa aku mimpi dia , mungkin terlalu rindu sangat right? Yes , I'M Miss him so much! Okayy , sedap-sedap tidur fone aku berbunyi pulaaak. Hasih siapa leew malam-malam buta call aku nie kan? Baru dapat terlena kejap , dah ada pengacau grrr ~

    Time tuh sakit hati sikit lah sebab kacau aku tidur and ganggu mimpi-mimpi indah aku pulak tuh. Tenguk-tenguk alamaaaaaaak dia call lah. Dah lah baru mimpi dia tup..tup dia call. Ya Allah , Allah jeh tahu macam mana rasanya hati aku time tuh. Tebgah-tengah marah , tak jadi marah hehek. Seriously memang excited gila-gila lah time tuh. Nak cerita panjang tapi itulah kredit tak mengizinkan. Hmm nak buat acanoo?

    Time call tuh , Dia cakap exam dah nak dekat dah pergi study lah , Aku kata relax lah dulu. Pastu dia kata mana boleh relax-relax lagi dah. Ya Allah macam cikgu dah weyy , haha yelaaah aku iyeekan ajee sakit hati jugak lah asek bab tuh je yang dia nak cakap. So, aku tukarlah topik Haha. Aku malas nak dengar nasihat kau tu :'P thanks for caring pasal aku lagi beb.

    Pastuh , kredit dia habeshh dah hmmp. Pastuh aku nak tidur dah tak boleh dah haih. So , aku dengar lah nasihat dia yang dia bebel kan tuh. Aku pergila study , agama  jee aku study  sebab aku bnyak lupaa huhu.Kh tuh Tikam pun takpee jugak kan? Haha tikam-tikam kalau betul takpe , salah? Memanglah padan mukaa huahua. Pastuh bngun je tidur pagi tadi teringat-ringat pulak topik yang dibualkan malam tadi. Itulah gambar dia yang ada dekat dalam album aku. Aku malas nak delete biar kan ajee , mula-mula memang semak jugak lah ada gambar dia , tapi lame-lame biar kan aje lah hihi.  Aku harap dia dapat cari penganti aku and yang lebih baik dari aku okey bro? Dah ada jangan lupa habaq kawe? haha Okey gaishh dah - dah lah sampai sini jeh boleh kan? Assalamualaikum