Thursday, March 8, 2012

Hey Gaishh


Assalamualaikum my reader . aww :*

How are you? I hopee you fine always kay. Actually I don't want story but my blog so long not be written. I just want tell you about holiday wuhuu , very long holiday right? One week . you all pergi manee? Nk ikott hihi. Aku pun tktahu lah gi manee , mak aku yg merancang kalau bab-II bejalan nih . Sorry lah td testing BI jehh kehkeh . Mcm terabur jee bek ckp melayu senang sikit . Kang kalau aku tulis BI kang korang terkeruk-keruk kepala pulak cam beruk kahkah.

Hmm , bosan en? aku pun tktahu lah nk buatt apee nie >.< K korang aku memang tenshion gylee lepas dpt result PK 1 Niyy . Ya Allah teruknyee markah-markah aku ! Markah mcm tuh ke yg aku akan dpt dalam PMR nnti? Mudah-mudahan tidaklah . Kay aku mengaku semenjak naik Form 3 niy aku dh bnyak gylee berubah.

Berubah baik ke buruk hek? Korang rasee Hihi. Duadua adee . Yg baiknyaa aku dh rajin lah buat homework yg cekguu bagi even bnyak manepun aku boleh siapkan . how much excitednyee aku bila dpt homework haha. Yg buruknya pulk aku nih entah , dh bnyak main dlm kelas bila cekguu ajar aku tk boleh nk concentrate . Asek potpet-potpet kalah Mak Jemah berborak.

Timee dpt result tuh hati aku memang sedih gylee ahh . Nk nangis siott , mmbe -membe aku punye markah kiree okey lah , aku punyee markah Ya Allah ceput jeh weyhh :( Pastuh cekgu cakap tkpee nih baru PK1 ade lagi Exam percubaan , Do well next timee . K , timee tuh aku de azam baru ahh nk berubah . Tp kenyatannye aku tak boleh nk berubah kenapee haa? aku tk boleh berubah ? kritikal sngt ke , perangai aku nih Ya Allah tolong lah hambamu yg sorang niyy Amin.

Cmnee aku nk bagi report card dekt mak and ayah aku? Aku takut dia marah , kesian tengok deaorang . keluarkan duit utk aku tusyeen . Tp apee deaorng dpt , bilee tenguk keputusan aku nnti? Hmm . Aku taktahulah nk buat camnee? K Aku memang FRUST Tahap gabann dh ney. Legaa sikit otak aku bilee dh luahkan dlm blog nih . Kalau ade ide dan cadangan korang utk sembuhkan penyakit aku nih post , chat kat fb ke? or tweet lah kat twitter aku k? Jasee korang aku amat menghargai. byee dah midnight sngt dh niyy . Esok sekolah , lps tuh cutyy seminggu Hurray . K GoodNight , Assalamualaikum :*