Wednesday, April 25, 2012

Hujan itu Rahmat ♥


Assalamuaikum dan Hyee ♥
Hari nih ada bosan ada best ada malang semua perasaan adalah senang cita. Harinih Kokurikulum tapi pakai baju biasa sebb esok nak amek gambar guna baju uniform. So takut baju tak kering dah lah sehelai jeh baju tuh kang tak kering tak boleh nak pakai pulak untuk esok. Bila tak pakai tak boleh amek gambar pulaak. Ohh mana boleh jadi nih hihi. Lagilagi aku jd AJK Kadet Polis memang dh wajib amek gambar :D k harinih tetap ada aktiviti coco. Mula-mula kiteorang ade perjumpaan kadet polis pergi duk kat bilik komputer. Then cikgu bukak lagu polis lah , kawad kaki , kawad kaki berirama memang semard seyh deaorng buad fuhhh. Takde sangat aktiviti timee tuh lepas perjumpaan kadet polis kiteorang main kompang sepatutnyaa kiteorang kena masuk badminton tp takkan nk main pakai baju kurung oh no! aku and mmeb-membe aku pun men kompang jugaak :D k Nak balik tuh jumpaa pulak cikgu yg amek attendent so cakap ngan cikgu kiteorang ada latihan kompang . Pastuh cikgu percaya then dea tick lah nama aku. huhu k tadi memang hujan lebat gylaa. Perh baju aku jgn cakap lah memang basaah :o Pastuh tunggu ayah aku punyee lah lamee haissh >.< sakit sakit sakit hati. Doktor tolong tolong! haha aku marah ayah aku hihi. Astagfirullahalazim hewhew. Tapi btw , aku memang suka hujan hujan cenggini. Sejuuk jeh sedapp tidur huahua. Hujan itu rahmat , kalau hari hari panas tak syok kan kan? Kering kontang jeh dunia nih. Ada otak kan? fikir-fikirlah kalau panas terikk , hujan langsung tak turun apee nak jadi kat dunia nih. Hmmp no comment k. Balek rumah aku melantak kejaap lapar leh katekan dh lah kena jemput lambat. Haishh  texting and tk lamee tuh aku pun tertidur. Huhu duhai bila lah nk sembuh nih rimaas aku selsema nih  :3 Kbyeee that's all.