Friday, April 20, 2012


Hi Assalamualaikum.
Hari nih Second date kita kan kan sayang? Sebelum nak jumpaa tuh kemain lg tak sabar-sabar nk meet haha. Maklumlah jarang jumpaa cause awak dok Vokasional. Kekadang jeh balek rumah. Tadi janji punyalah pukul 4. Pastuh dpt meet nisa dlm kol 4 lebih cause pukol 5 dia dh kena baleek. So , dea ajak aku pergi karaoke. Ingatkan nk tunggu sayang tp lambat sngat mengalahkan perempuan :p So lepak Nisa and dia bawalah membe diee. Aku dgn membe dia padahal baru kenal je kut tapi macam dh lamee jeh kenal seyhh Haha. Dia mcm dh sebaya jeh kat aku. Akak Nisa dh tegur aku die kata kau nih , kau ingat dia tuh membe kau ke? Dia atas kau tahu tak? Cer hormat sikit. Hihi kesah pulak aku kan? K berasak karoaoke dlm 20 minit sebab nisa dh nak balek timee tuh. K pastuh taklame tuhh dia bawa geng dia sekali masuk karok samee aku tak kesah sngat lah. Tapi mmbe-II dia tuh laki pulaak. Aku ckplah ingatkan mmbe nisa yg perempuan nih couple dgn budak yg baru masuk td tuh sebb dh cam couple. Rupenye dia tuh perempuan. Mati-mati aku ingat lelaki. Tapi diaorang bukan lesbian mmbe nisa yg pempuan tuh dh ad boyfiee dah yg tulen punyee oke? Aku taktahu ahh ape nk jadi ngan budak uhh. Memang lelaki betul ahh kan. Memang tkde rupa pempuan rupa lngsongg. Taklamee tuh nisaa pun balekk . Tinggal aku dgn hudaa. Aku ajak hudaa jugak timee tuh. Sebab aku takut ride sesorang ajak lunaa mak dia tak bagi keluaar. Tungggu kau kan sayang Ya Allah lamenye lahai. Pasrah tahu tak aku tunggu kau. Macam nak balek rumah. Lambat nye kan kau syg. Naik angin betul timee tuh tapi tetap tunggu kau jugaak sebab aku rindu kau sesangat. Pastuh sementara tunggu dia, aku g lepaask OS hewhew. K timee tuh call kau kan sayang. Kau asek cakap kejap-II tapi tak muncul-muncul jugaak kau punyee kejap tuh kan syg berejam-rejam tahu. Haih sayang sayang. Then aku ckp nak balek bru ahh cepat sikit dtg. Kalau aku ckp dri awal nk balek lg , mest ko dtg awal kan? :D Pastuh tk lamee tuh kau pun dtg. Then ajak g karok. Hudaa tk nak masuk pulaak seganlah konon. Aku ingatkan kau dgn aku jee dlm tuh rupe-rupenyee mmbe die ade sekali. Baru nk nyanyi tak jadi ahh haha. Timee tuh kau sweet sngat kan Haha. Sekarang barulah aku tau kau mcmana. Bila kat luar biasa-biasa jee. Tapi bila dgn aku haha no comment. Rinduu nk jumpee kau lg sayaaaaaaaaaaaaaang :* Gambar tuh sweet jeh kan? Macam kau dgn aku Haha. IMISSYOU!