Wednesday, April 4, 2012

Tak Kusangka Tak Kuduga.

Hye , Assalamualaikum
Topic aku harinih macam seriousee sngat en? Tuh bg aku lah tak tahulah koerang rasa apee :p K topic aku menceritakan aku meet dgn cekgu aku tuh jee hahaha. Sbnanyee cekgu tuh dh lamee dah pindah sekolah. Dia pindah sekolah Seg Hwa Bhaai. hewhew , cekguu tuh memang baik gylaa lah en.Tadi aku pergyy Nirwana and terserempak dgn cekgu. Dia dtg dgn suami die kut aku rasaa aku tknampak pun anak diee. Thun lepas dia lahirkan anak kembar dua-dua lelaki o'meey jeh hihi. Pastuh aku jumpee aku salam ahh tangan die kan perhhh dh lamee tak merasa tangan cekgu. Eh , aku tk bgtahu lg ekh name cekgu tuh apee? Aku nk bgtahu lah niyy nama cikgu tuh Cekguu Shafrina . Dah tahu dh kan? Tuhh je aku nak cerita :D Apee lagy aku nak citaa , hah tdi kan kat Nirwana ntah sape ntah nak kate pakcik macam muda lagi , nak kate abang mcm dh tua sikit. Aku pun tak tahu ahh. Aku pun takut pulak dgn mamat nih. Pandang-pandang aku pulak uhh , aku senyumm jelahh. Pastu aku cam takut pulak aku pegyy kat mak aku haha. Nasb baik td pergi belanjaa beli sikit jeh barang dpt cepat sikit aku larikan diri takut duhh aku tenguk diee. Amaat mencurigakan akuu wuhuu. Thall all thankyouu , GoodNight :*