Saturday, May 12, 2012

Happy Birthday Girl ♥



Hai Assalamualaikum dan Selamat Pagi  ♥
Okayy aku nk cerita Pasal birthday bestie aku. Tahu tak yg manee? Kalau teguk gmbr yg solo tuh dh conferm lah empunya birthday  hihi. Hari jadi die hari Jumaat tapi aku bgtahu korang hari ahad haha. Dah lapok siot. tapi ada aku kisah? :P Okeyy kiteorang nyanyikan lagu untuk die time tuh baru naik kelas lepas rehat  kebetulan tuh die pun keluar maybee jumpee cekgu agaknye. Pastuh, Kiteorang cadang lah nk nyanyikan diee, then die masuk jeh kiteorang nyanyi " Happybirthdaytoyou, Happybirthdaytoyou happybithdaytoyouAdylah Happybirthday to touu :) Dari raut wajah die,muke dia terharu. Timee tuh kelas PSV kiranya cikgu Laila pun ikut nyanyi sama. Yg aku tak boleh behenti gelak time tuh ada sorang dri kelas 3M nih. Aku tekejut jugaak tibetibe die peluk cekgu Laila. Hahaha beria-ria siot die kate teacher happy birthday iloveeyou muamuaah. Haha sekali salah org rupenye birthday dyla , die dh benggng. budak kelas aku tk behenti-henti ketawa. Then sebgi ganti rugi die peluk dyla and wish dyla. Adelah 2/3 org cekgu duk jenggah-jenggah kelas kiteowang. Aku pun tegelak haha, sbb cekgu semua teperanjat birtday cikgu Laila kee? hehew. Maklumlah depan kelas kitaorng bilik guru mane tk dengar smpai kesitu. Budak-budak nih suara jgn cakaplah lagilagi kalau bab nyanyi-II nih hihi. Hahaha k lepas balik kelas jayadiri. Farisha and Eliesyaa nk beli tepung area-area dgn sekolah kiteorang jee tk jauh mane pun. Dylaa nih asek menanye budk dua ekoq nih pergi manee? Huda cover ahh die ckp alah budk nih g tandas kt dewan tuh. So, die percaya nak tak nak jee tuh. Tp yg pasti tk tebongkar kaay. Then farisha and Eliesya pun balik. Dieorang masukkan tepung dlm beg aku. Kalau tepung tumpah memng aku suruh je dieorang jilat tepung tuh haha. Budak-budak nih ajklah die pergi rockgarden die dah mengeluh. Tapi nak taknak die pergi jugaak. Diorang sume pndang muka antara satu sama lain. Sbelum acara tuh kite makan dulu gulaa-gulaa yg sempat dibeli tadi time nk beli tepung. hihi kononye Celebrate lah :D Then farisha kononye ajk si adyla temn die amek botol air dekt sekolah , sbb beg die tinggal kt sekola. Lepastuh aduhhai ayah aku pulak datang haishh tk jadi nk joinn herm:( Tapi aku pelik jugak time tuh ayah aku mane tahu yg aku ada kat rockgarden mst ad org report nih. Maklumlah mmbe kelas aku dh kenal sngt dgn ayah aku tuh. Tenguk je motor conferm pakcik pesal Hahaha. Alaa memng rugi gylaa kut sbb tk dpt nk baling tepung kt dyla. Btw , sorry sngat kay sayang. HappyBirthdayIhopeyowillsucessinyourPMR