Sunday, May 6, 2012

Stylee yg idamkan jadi kenyataan :P

Hi Assalamualaikum.



K lamee gila tk post anything kat blog nih. Tersemat rindu , nk updated tapi takdee cerita. Kang kalau aku cerita mnegarut menyampah pulak korang nanti kan kan? K semalm ada kenduri dekat Jalan Pemuda , Rumah mertua belah makngah akuu. K time tuh aku buntu gilaa nk pakai baju hapee , and tak tahu nk pakai tudung style macam mane ceyhh , Haha. Padahal nk kenduri je pun bukan nk pergi mana hihi. Pastuh aku baru teringat yang aku tringin gila nak pakai tudung bawal yg berfesyen tuh. Mesti korang dah tahu kankan? Dah bersepah dah kat youtubee. Aku tenguk jeh kat youtube tapi tk pernah cube try pun hihi. Jelouse , lawoo gila laah diaorang gayakan tudung tuh. Memang cantik sangat-sangat. Seriuslyy ,  tudung  bawal yg ketingalan zaman tuh dh tukar moden sikit dgn berfesyen hehew. Nak tenguk lah gambar aku yang semalam tuh. First try gune fesyen gituu. Tahu buruk sangat-sangat :(




Alahai Pipi aku tembamnyee >< Rasa diri aku comel pulak hihi.





Saya kelip mata untuk awak sorang jeeh lah auww  




Senyuman tak ikhlas nih. Just nak tunjuk Gigi jeh :P




Snyuman aku tuh bermakna untuk orang yang amat bermaknaa  





Last picturee. Peaaace (Y)


Okay tak banyak pun gambar yang aku amek. Timee nih otw nak pergi kenduri sempat snap , sebab tuh sikit jee. Huhu K lah Selamat Petangg  ♥