Tuesday, June 5, 2012

Fuhh Penaat -,-



Hey Dan Assalamualaikum.
Harini aku pergi kemelah kemas kan rumah rumah tolong makcik aku. Makcik aku dari JB kini dah tinggal kemelah sebab dah takde siapa yang nak duk situ. Atok aku dah meninggal , lepas atok aku meninggal Pak Ngah dgn keluarga dia yg duduk situ.

PakNgah pun dah meninggal, Tak silap aku lah tahun nih kut dia meninggal dalam bulan 2 ke 3 aku tak pasti lah. So rumah dia yg dekat JB tuh dia sewa. Dah ada orang pun duduk , Bujang bujang lagi hensem siott. Haha kerja bank makcik aku kata.

K Tadi aku g sana kemas lah ape apa yg patut. Tapi takdelah bnyak sangaat cuma penat tuh terasaa sangat hehew :3 Mulamula aku ingat nak rehat dalam bilik lepastuh saja nak lelapkan mata sekali tertidur terus. Hihi , Lepastuh budak nih kata ada 2 kali called. Sekali aku pergi lah tempat yg aku letk fone tuh tengok 27 missed called haha dari , dari kau lah kan sayang.

Atototo sian nyee dia haha. Asal rindu nak dengar suara baru aku ea? Haha camnihlah kalau orang takde kredit :D Kalau ada kredit memang 24 jam aku texting dengan dia :) Lepas tuh dia call naseb aku dah bngun huwaaaaaaaaaa. Nak dengar suara dia yg comel tuh , berbunga bunga bila dia call tpi kesian sangat bila dia call bnyak kali aku tak menjawab. Sorry ea :(

Lepastuh dia call lagi petang. Tak puas call aku agaknye sekejap sangat call aku masa tengahari tadi ea? Hihi  , sukaa memang suka dia call tapi time tuh lah aku silent kan fone pulak. Pastuh baterry low tuh teroff sekali. Kesian awak :D Pastuh pergi Nirwana kejap beli anak dia punya susu. Suruh aku tunjukkan sebab diaorang baru lg dekat Segamat nih ;')

Okeeylaah Gengg. Selamat Malam byeeeeeeeeeeeeeeeee :*