Friday, September 28, 2012

Hobi Baru.


Assalamualaikum and Hey Awesomme gaishh.
Kenyangnya perut baru lepas makan tadi hihi. Mana lah tak gemuk-gemuk bdan aku ni haih:/ asik makan je memang tak boleh kawal nafsu makan betoi. Makn  ,tidur, online tuh jeh lah kerja akuu. hehek. So , sekarang ni aku nak amalkan hobi baru iaitu berjogging setidak-tidaknya dapat lah turun sikit walaupun berapa kilogram je hehek :'3

Hari semalam jumpa membe sekolah rendah aku , sampai hati dia kata ku gemuk >.< Memang ramai lah dh kata aku gemuk yg dari sekolah rendah aku dulu. Kerana itulah yang membakar semangat aku hmm. Aku akan berusaha untuk kembali ke bentuk badan sekolah rendah hehe. Cakap pasal sekolah rendah pulak fuhh rindunyaa dekat kawan-kawan lama. Bila lah nk meet diaorang? sebab ada yg dah tak duduk sini lagi dah berhijrah ke tempat lain. Habis macam mana nak jemput diaorang kalau aku kawin nanti? Haha Dekat Facebook tak dpt cari diaorang :'D K dh merepek dah. Topik sampai kahwin-kawin pulak. Pakwe pun takdee persan :'D Haha k byee that's all.